Były szef PokerStars poprowadzi nowy Digital Gaming firmy Hard Rock, ramię bukmacherskie

Były szef PokerStars poprowadzi nowy Digital Gaming firmy Hard Rock, ramię bukmacherskie

Gigant gier i hotelarstwa, Hard Rock International, chce wejść do lukratywnego sektora kasyn online i zakładów sportowych dzięki niedawnemu wprowadzeniu na rynek swojego ramienia Hard Rock Digital.

Firma podała, że Hard Rock Digital jest spółką joint venture z najlepszymi w branży talentami i będzie służyć jako jej i Seminole Gaming wyłączny pojazd do interaktywnych gier i zakładów w Stanach Zjednoczonych i na świecie.

Trio renomowanych dyrektorów branży hazardowej zostało wyznaczonych do kierowania ramieniem gier cyfrowych firmy Hard Rock. Były dyrektor zarządzający Stars Group, Rafi Ashkenazi, będzie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego i prezesa zarządu Hard Rock Digital, były dyrektor zarządzający Stars Group, Marlon Goldstein, będzie pełnił funkcję dyrektora generalnego i dyrektora zarządzającego nowo powstałej firmy, a były prezes FOX Bet Matt Primeaux będzie pełnił funkcję wykonawczą Dyrektor zarządzający i prezes.

Pan Ashkenazi ma dołączyć do Hard Rock Digital w 2021 r. W tym roku wieloletni dyrektor wykonawczy branży hazardowej krótko pełnił funkcję dyrektora niewykonawczego Flutter Entertainment po przejęciu przez irlandzkiego giganta hazardowego The Stars Group. Pan Ashkenazi był dyrektorem generalnym The Stars Group od 2016 r. Do jej sprzedaży firmie Flutter.

Zespół zarządzający Hard Rock Digital będzie podlegał niezależnej Radzie Dyrektorów firmy. Jego przewodniczącym będzie prezes Hard Rock International Jim Allen . Nowo utworzona cyfrowa firma hazardowa będzie miała siedzibę w Hollywood na Florydzie Vulkan Vegas.

Gry online, rozszerzenie zakładów sportowych

Przedstawiając swoje plany dotyczące nowego ramienia cyfrowego, Hard Rock powiedział w poniedziałek, że poszerzy cyfrowy biznes giganta gier i hotelarstwa oraz poprawi wrażenia klientów z oferty gier hazardowych online.

Prezes Hard Rock, pan Allen, zauważył ponadto, że Hard Rock Digital będzie również wykorzystywać „strategiczne możliwości budowania marki i dystrybucji” zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i na całym świecie.

Hard Rock Digital skorzysta z obszernej bazy danych Hard Rock i Seminole Gaming, która obejmuje ponad 130 milionów klientów i może pochwalić się blisko 250 lokaliami naziemnymi w 76 krajach, aby oferować wielokanałową ofertę gier i zakładów sportowych w stylu kasyn online.

Hard Rock uruchamia swój cyfrowy dział gier hazardowych w momencie, gdy branża zakładów sportowych w Stanach Zjednoczonych wkrótce odnotuje dalszy wzrost w nadchodzących miesiącach, po tym, jak pięć kolejnych stanów zalegalizowało hazard sportowy w listopadzie.

Komentując nową branżę gier i zakładów cyfrowych, dyrektor generalny Hard Rock Digital, Marlon Goldstein, powiedział, że jest zaszczycony, że może połączyć siły z Hard Rock w ramach tego nowego przedsięwzięcia. Wieloletni dyrektor ds. Hazardu powiedział, że Hard Rock „jest konsekwentnie w czołówce innowacji i wizji w branży gier”, a jego kasyna, hotele i obiekty rozrywkowe są „ikonami na całym świecie”.