Brandon Asgiersson wzywa do optymalizacji gier online
Pandemia koronawirusa miała wpływ na wiele branż, w tym branżę gier. Według Brandona Asgierssona, amerykańskiego specjalisty ds. Rozwoju biznesowego w firmie Xtremepush, ekspertom ds. Zaangażowania wielokanałowego, jednym z trwałych skutków pandemii jest wzrost liczby rejestracji gier hazardowych online w USA.
Asgiersson mówił o stratach finansowych w branży gier hazardowych w Luizjanie, która straciła około 850 milionów dolarów w 2020 roku, a tysiące miejsc pracy zostały zmarnowane.
Podsumował sytuację w stanach, mówiąc, że większość kasyn w USA boryka się z problemami . Jednak według niego gry online zrekompensowały ogromne straty. Wyraził nadzieję, że pomimo papierkowej roboty wiele innych stanów zalegalizuje gry online.
Proces legalizacji okazał się długi i żmudny. Przynajmniej dotyczyło Michigan. Stan uruchomił gry online i zakłady sportowe na początku tego miesiąca.
Wiele innych stanów podąża za jego przykładem. Ustawodawcy z Kentucky i Minnesoty próbują zalegalizować hazard online, ale wygląda na to, że nie nastąpi to w najbliższym czasie, ponieważ, jak zauważył Asgiersson, papierkowa robota spowalnia ten proces. Jedynie stan Gruzji jest bliżej zakończenia legalizacji.
Dodał: „Wszyscy widzieliśmy, że przychody z hazardu online przekroczyły początkowe oczekiwania. Operatorzy są coraz bardziej pewni siebie i spodziewamy się, że rynek internetowy w 2021 r. Ponownie pokona te cele ”.
Wskazówki dotyczące optymalizacji i zaangażowania graczy
Asgiersson ma wskazówki dotyczące optymalizacji zaangażowania graczy w kasynach w USA. Powiedział, że bardzo ważne jest, aby kasyna poprowadziły nowych graczy przez proces rejestracji Vulkan Vegas.
Zalecił, aby kasyna „wdrożyły serię zautomatyzowanych, cyfrowych ponagleń, które zachęcają gracza do wykonania następnego kroku i przypominają mu o wymaganiach”.
Według Asgierssona proces jest kontynuowany poprzez ustanowienie systemu powiadomień . Następnym krokiem po zarejestrowaniu się graczy jest zebranie jak największej ilości danych dotyczących preferowanych przez nich gier, średniej prędkości i tak dalej. Podzielił się, widząc, jak kasyna mają wiele danych, których nie wykorzystują.
Asgiersson doradził, aby kasyna w USA stosowały się do europejskiego systemu , tworząc spersonalizowane kampanie, aby aktywnie angażować graczy. Kluczem jest stworzenie spersonalizowanych wiadomości dla graczy z ich aktualnym saldem, aby zachęcić ich do zalogowania się i rozpoczęcia gry.
Dodał: „To są rzeczy, które operatorzy europejscy robią od wielu lat. Dojście do tego poziomu zaangażowania zajęło im trochę czasu, ale kasyna w USA mają ten luksus, że mogą to osiągnąć od pierwszego dnia ”.
Xtremepush stworzył i opublikował nawet specjalny przewodnik dotyczący zaangażowania graczy dla branży kasyn online.